Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021

Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ

 

Κίρκη: Εγώ και η κυρία Γιάννα. Χοροπηδούν για τί είναι χαρούμενες.

Κίρκη: Ένα παιδί σκαρφαλώνει στο δέντρο για να πιάσει τη μπάλα του. Τα κατάφερε και έπαιξε.

Βασιλική: Ένα δέντρο αμυγδαλιά, ένας μεγάλος μπαμπάς που κόβει αμύγδαλα κι ένα κορίτσι που κάθεται και τρώει τα αμύγδαλα. Είναι και οι δυο χαρούμενοι.

Γιάννος: Είναι ένας άνθρωπος-σαρανταποδαρούσα. 'Ετσι, μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές και να χοροπηδάει πολύ ψηλά.

Δέσποινα: Χαρούμενο λουλούδι

Μαρσέλο

Τζωρτζίνα: Μια κυρία πάει να συναντήσει μία καρδούλα.

Μάριος: Αβγουλάκια νόστιμα

Συμεών: Πύραυλος στο διάστημα.

Μάνια: Μια γοργόνα χαρούμενη γιατί επιτέλους βγαίνει στην ακτή.

Ελένη: Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου παίζουν χαρούμενοι. Εγώ, ο Τριαντάφυλλος και το μωρό μας παίζουμε κι εμείς.

Κωνσταντίνα: Δυο κουνελάκια βρήκαν ένα γράμμα στο δέντρο. Έγραφε ένα μήνυμα.

Δέσποινα: Μαγικό λουλούδι. Κάνει ό,τι του ζητήσεις.

Χρήστος Β. : Μια χαρούμενη εικόνα από το καλοκαίρι. Είναι ένα ξενοδοχείο. Η μαμά μου είναι στην ξαπλώστρα, ο μπαμπάς στο δωμάτιο και κοιμάται κι εγώ σκάβω στο χώμα.

Ολίβια

Μάνια: Γενέθλια στο δάσος

Κωνσταντίνος: Ένας άνθρωπος πήγε να βγάλει μια πέτρα που έπεσε πάνω στο σπίτι και έκανε τρύπα και βγήκε ο καπνός από το τζάκι.

Κωνσταντίνος: Ένας δεινόσαυρος που κρύωνε και έκανε αψού... Ξαφνικά εμφανίστηκε μια καρδούλα, γιατί τον αγαπούσαν όλα τα ζώα και έγινε καλά με την αγάπη τους.

Τζωρτζίνα: Η Καρδουλοχώρα

Κωνσταντίνα: Δέντρο για τη χαρά με πολλές ρίζες και πολλά χρώματα.

Ζωή: Ένα παιδί πουλάει μπαλόνια.

Χρήστος Σ: Ένας γίγαντας καλός που θα διώχνει τους κλέφτες και θα βοηθάει τα παιδιά στο σχολείο.


Ξεκινάμε καλά όπως φαίνεται....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλιο: