Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Είμαστε εμείς που ξεκινήσαμε δειλά το Σεπτέμβριο του 2019 και καταφέραμε τόσα πολλά μέχρι σήμερα!

Είμαστε εμείς που μάθαμε να συνεργαζόμαστε και να εκτιμάμε τον άλλο δίπλα μας!

Είμαστε εμείς που μάθαμε να έχουμε ευθύνη απέναντι στον εαυτό μας, στους άλλους και να σεβόμαστε τη φύση και τα πλάσματά της

Είμαστε εμείς που προσπαθήσαμε πολύ για να αντέχουμε, όσο μπορούμε, τις ματαιώσεις!

Είμαστε εμείς που μάθαμε να εκφραζόμαστε με πολλούς και εποικοδομητικούς τρόπους!

Είμαστε εμείς που μάθαμε να δουλεύουμε οργανωμένα, βάζοντας και πετυχαίνοντας στόχους αλλά και αφήνοντας το στίγμα μας για να  θυμόμαστε, για να έχουμε οδηγό, για να είμαστε οδηγοί!

Είμαστε εμείς που μάθαμε να ονειρευόμαστε  και  να μην  αφήνουμε τα όνειρά μας στον άνεμο!

Είμαστε εμείς που εκπλαγήκαμε όταν ακούσαμε τα λόγια του Stephen Hawking (και δουλέψαμε πάνω σ' αυτά/ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ):

"Να θυμάστε να κοιτάτε ψηλά προς τ' αστέρια 
κι όχι μόνο χαμηλά, προς στα πόδια σας!"

Προσπαθήστε, παιδιά να κάνετε πράξη στη ζωή σας αυτόν το λόγο!!!
Τώρα ακούγεται μαγικό...
στο Δημοτικό θα αρχίσει να αποκτάει κι άλλο νόημα...
στο Γυμνάσιο θα αποκτήσει βαθύτερο νόημα...
στο Λύκειο θα αρχίσει να γίνεται πράξη...
στην υπόλοιπη ζωή σας θα είναι το φως που θα νικάει το σκοτάδι...

Καλό ταξίδι στη ζωή, παιδιά!

Να προοδεύετε πάντα και να είστε ευτυχισμένα!

Σας ευχαριστώ για όλο το φως που μου δώσατε κι αυτή τη χρονιά για να είμαι όλο και πιο σίγουρη ότι έχω το βλέμμα μου στραμμένο προς τ' αστέρια!!!

Γ.Σ.
                                      
         Παναγιώτης-Χαρούμενος που τελειώσαμε και πάμε γι' άλλα!

Κωνσταντίνος Σ.: Με τα λουλούδια μου,              
έτοιμος για προσφορά και με καλή διάθεση                                                                           

                                                                               Κωνσταντίνος Μ.: Με τα γυαλιά μου,                                                                                         έτοιμος για το καλοκαίρι και όλα θα πάνε καλά                     
Τριαντάφυλλος: Με τη μπάλα μου και με το σπαθί μου, έτοιμος για όλα

Μάνος:Με τη μπάλα μου έτοιμος πάντα για παιχνίδι και με ένα λουλούδι 
για όποιον καταλάβει πόσα έχω να του πω


Μάριος: Με τη μπάλα μου κι ένα λουλούδι, έτοιμος και δυνατός


Στέφανος: Με τη μπάλα μου και το καπελάκι μου έτοιμος για διακοπές

                                       Αριάδνη: Με τα γυαλιά μου και με πολλά όνειρα
                                για ένα επίσης χαρούμενο σχολείο

 
     Αναστασία: Με το παγωτό μου και πολλή χαρά και αισιοδοξία

Οριάνα: Μ' ένα μπουκέτο λουλούδια και μ' ένα χαμόγελο έτοιμη για νέες περιπέτειες


Μαρία-Χριστίνα: Έτοιμη να συνεχίσω δυναμικά

Εφραίμ: Χαρούμενος για το καλοκαίρι και έτοιμος να δουλέψω πάλι με κέφι 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλιο: